صنعت نفت به مبارزه با Coronavirus می پیوندد

تهویه از تسلا. ضد عفونی کننده دستی از Anheuser Busch و دستگاه تقطیرکنندهها. ماسک صورت از جنرال موتورز. این چیزی شبیه به رمان علمی تخیلی یا احتمالاً تقلید نیست ، اما در حقیقت واقعیت جدید ما است: واقعیتی که در آن مشاغل برای زنده ماندن و کمک به مبارزه با بیماری همه گیر که جهان را لرزاند.و بازیکنان نفت و گاز در تلاش هستند. آن را هر آنچه می خواهید بنامید – تلاشی برای بدست آوردن اعتبار در نگاه عموم ، راهی برای بهره مندی از یک وضعیت بد یا صرفاً انجام تنها کار معقول برای انجام در شرایط ، اما بزرگان نفت و گاز در واقع در تلاشند تا کمک کنند. به عنوان مثال ، شل ماه گذشته گفت که این منابع را به سمت افزایش تولید الکل ایزوپروپیل ، که ماده اصلی مواد ضد عفونی کننده دستی است ، منحرف می کند.
همچنین گفته می شود 2.5 میلیون لیتر از این ماده را آزادانه در اختیار بخش مراقبت های بهداشتی هلند قرار می دهد.
این سوپرماژور همچنین در 15000 فروشگاه خرده فروشی در سطح جهان و همچنین برای رانندگان کامیون و پرسنل زایمان “که برای حفظ منابع حیاتی هستند” غذا و نوشیدنی مجانی ارائه می دهد.
توتال ، به نوبه خود ، کوپن های بنزینی به ارزش 54.2 میلیون دلار (50 میلیون یورو) به بیمارستان های فرانسه برای سفر کارگران خود برای مبارزه با ویروس و همچنین کمک های مالی به موسسه پاستور و سایر امکانات تحقیقاتی تعهد کرده است.
دیگران نیز اهدا می کنند. شورون گفت که بیش از 7 میلیون دلار در بانک های مواد غذایی ، خدمات آموزشی و بهداشتی توزیع کرده است. Refiner Valero 1.8 میلیون دلار به سازمان های مقدم اهدا کرده است.
با این وجود شایان ذکر است کسانی که به تلاش ضد ویروس پیوسته اند ، زیرا اکثر مشاغل نفت و گاز دست های خود را پر از زنده ماندن دارند. اول ، آنها برنامه های هزینه خود را کاهش دادند. سپس آنها بازخوردهای سهام را قفل کردند.
مرحله بعدی آغاز اخراج خواهد بود مگر اینکه اوضاع قیمت نفت به شدت و به سرعت بهبود یابد.

آخرین بروزرسانی در تاریخ 17 فروردین 1399.

WhatsApp
Start a conversation
We usually respond within minutes